San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Dionenmadelon - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Dionenmadelon - WaarBenJij.nu

San Diego

11 Oktober 2015 | Verenigde Staten, San Diego

9 oktober

Vanochtend alweer vroeg wakker zo rond een uur of 5 ( lang leve de jetlag) Toch nog maar een keer omgedraaid en uiteindelijk rond 8 uur aangereden richting San Diego. Op naar Pappa, Mamma & Myrthe.
Rond 11 uur waren we in ons hotel, de kamers waren nog niet klaar dus terwijl wij aan het wachten waren op pappa en mamma meteen maar even geluncht bij een eettentje naast ons hotel.

Daarna gingen we met pappa en mamma op pad. Myrthe was nog bezig op het lab voor haar onderzoek. Eerst reden papa en mamma ons naar het uitzichtpunt Soledad. war we 360 graden uitzicht hadden over de zee en over San Diego. Daarna reden we door naar La Jolla Beach waar we over rotsen en cliffen hebben gelopen. Rond etenstijd gingen we naar het Hostel van Myrthe om haar op te halen en met zijn alle gingen we eten bij Phill's BBQ. een echte hype in San Diego. we konden dan ook buiten aansluiten in de rij. Maar lekker was het zeker!! De portie was echter zoals overal veels te groot! Na het eten zijn we nog even opzoek gegaan naar een Wallmart om een koeltas etc te kopen zodat als we straks San Diego achter ons laten we nog steeds beschikken over ijskoud drinken:)

10 oktober.

Vannacht hebben we allebei eindelijk goed door kunnen slapen. we konden zelfs uitslapen vanochtend, Een dagje Seaworld stond namelijk op het programma en het park opende pas om 10.00 uur zijn deuren.

We begonnen maar meteen met de Achtbaan Mantra, om vervolgens bij de dolfijnen te gaan kijken waar de trainers net uitleg gaven en de dolfijnen kunstjes lieten doen.

Daarna wilde we in de piranha van Seaworld: Shipwreck het was namelijk om 11 uur 's ochtends al ong 32 graden zonder ook maar een zuchtje wind. We wilde dus wel nat worden! Nou dat hebben we geweten, de piranha is er niks bij!! Op het einde vaart de boot door een watergordijn, en vervolgens kregen wij nog een grote golf over ons heen. Zeik en zeiknat stapte we dan ook uit de boot om vervolgens naar de show van Shamu de killerwhale te gaan kijken. Waar we wederom zeiknat werden gespetterd. De rest van de dag hebben we ons vermaakt met shows van de zeehonden, dolfijnen en achtbanen en andere attracties. Rond half 5 hadden we met de rest afgesproken bij het Hostel van Myrthe om samen naar de zonsondergang te gaan kijken bij Sunset Cliffs. Na de zonsondergang gingen we eten bij Hodad's waar je volgens locals de beste hamburger van California kunt eten. eerst moesten we (natuurlijk) bijna een halfuur in de rij staan buiten. Maar eenmaal binnen smaakte het heerlijk!